Mistral GYO Çeşme Projesinin Ruhsatını Aldı, İnşaat Bu Ay Başlıyor

Mistral GYO, Çeşme Boyalık'ta denize sıfır arazide yeni projesinin inşaatına başlıyor. KAP'a açıklama yapan Mistral GYO, inşaat ruhsatının alındığını ve inşaat çalışmalarının ocak ayı içerisinde başlayacağını duyurdu.

Mistral GYO'nun Çeşme projesi ile ilgili KAP'a yaptığı açıklama şu şekilde;

İzmir ili, Çeşme ilçesi, Sakarya Mah., Boyalık mevkiinde yer alan toplam 16.376,12 m2 yüz ölçümlü arsa üzerinde gerçekleştirilecek projemiz için Yapı Ruhsatı 29.12.2023 tarihinde alınmıştır. Söz konusu arsada yıkım işlemlerine başlanmış olup, 2024 Ocak ayı itibarıyla inşaat çalışmalarına başlanacaktır.

Kamuoyunun bilgilerine sunarız.

Projeler Haberleri

Pendik’te Kentsel Dönüşüm ve Geleceğe Yatırımın Öncü Modeli
3 Bin Konut Üreten 4 İnşaat Firması Ritus Urla Projesine İmza Atıyor
Teos Vita’da Yaşam Başladı
İnci Mega 9 Mayısta Lansmana Çıkıyor
Ege Yapı 6 Yeni Proje İçin 1.6 Milyar Yatırım Yapacak