TürkSMD 13. Mimarlık Ödülleri Sahiplerini Buluyor

Türk Serbest Mimarlar Derneği tarafından 2 yılda bir düzenlenen mimarlık ödülleri bu yıl 13. kez sahiplerini bulacak. Yarışmanın kazananları 16 şubatta ödüllerini alacak.

Türk Serbest Mimarlar Derneği'nin iki senede bir verdiği mimarlık ödülleri bu sene 16 Şubat 2019 tarihinde sahiplerini buluyor.

16 Şubat 2019, Cumartesi günü TSMD Mimarlık Merkezi'nde düzenlenecek olan ödül töreninde, Büyük Ödül, Yapı Ödülü, Basın Yayın Ödülü, Mimarlığa Katkı Ödülü ve Jüri Özel Ödülü olmak üzere 5 kategoride verilen ödüllerin sahipleri açıklanacak.

Bu sene 13.sü verilecek olan TürkSMD Mimarlık Ödülleri Seçici Kurulu, Suha Özkan (jüri başkanı), Nesrin Yatman, Neşe İtez, Enis Öncüoğlu, Cem Sorguç, Hüseyin Egeli, Önder Kaya (YK Temsilcisi) ve Gökhan Aksoy'dan (yedek üye) oluşuyor.

Tören kapsamında ödül kazanan kişi ve yapılardan oluşan serginin açılışı da yapılacak. Sergi, 18 Şubat - 15 Mart 2019 tarihlerinde TSMD Mimarlık Merkezi'nde izlenebilir.

Sektörel Haberleri

Ofisleri Konforlu Yaşam Alanlarına Dönüştürüyoruz
İnşaatta Başarının Anahtarı: Sürdürülebilir Kurumsal İletişim
Kat Karşılığı İnşaat Sözleşmelerinde Müteahhitler İçin 10 Kritik Hukuki Risk
Bakanlıktan Yeni Düzenleme: Hafriyata Dijital Denetim Geliyor
Kuşadası Soruşturmasında İki Müteahhit ile Bir Şehir Plancısı Tutuklandı