Tapu Dairesinde Koronavirüs Çıktı

İzmir'in Çeşme ilçesi tapu müdürlüğünde bir çalışanda koronavirüs tespit edildi. Tapu müdürlüğünde işlemler geçici olarak durduruldu.

Edinilen bilgiye göre, Çeşme Tapu Müdürlüğü'nde çalışan bir personelde koronavirüs tespit edilerek, 22 Temmuz Çarşamba günü Çeşme Alper Çizgenakat Devlet Hastanesi'ne yatırıldı. Çeşme Tapu Müdürlüğü'nde işlemler durdurulurken, koronavirüsü tespit edilen personelin evi de karantina altına alındı.

Çeşme Tapu Müdürlüğü geçici süreliğine kapatılırken, İzmir'den veya başka ilçelerden geçici personel gönderilerek tapu işlemlerine devam edilebileceği ileri sürülüyor.

Sektörel Haberleri

İnşaatta Başarının Anahtarı: Sürdürülebilir Kurumsal İletişim
Kat Karşılığı İnşaat Sözleşmelerinde Müteahhitler İçin 10 Kritik Hukuki Risk
Bakanlıktan Yeni Düzenleme: Hafriyata Dijital Denetim Geliyor
Kuşadası Soruşturmasında İki Müteahhit ile Bir Şehir Plancısı Tutuklandı
İnşaat Sektöründe Marka Mimarı: Remedia