Pazartesi Günü AVM'leri 1.2 Milyon Kişi Ziyaret Etti

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) Başkanı Hüseyin Altaş, koronavirüs tedbirlerinin gevşetilmesi kapsamında 11 Mayıs'ta yeniden açılan AVM'leri Pazartesi günü 1 milyon 226 bin kişinin ziyaret ettiğini açıkladı.

Normalde bir günde AVM'lere giren kişi sayısının 6.5 milyon olduğunu belirten Altaş "Giriş sayısı yüzde 23 olmasına rağmen cirolarda yüzde 40'lara yakın bir oran var" dedi.

Altaş, Atilla güner'in AVM’lerin havalandırma sistemleriyle ilgili sorusuna ise şöyle yanıt verdi:

"Temiz havayı dışarıdan içeriye alacak, kirli havayı içeriden dışarıya atacak şekilde çalıştırın ve soğutma ve ısıtma için böyle bir dönemde hava kullanmayın diye üyelerimize söyledik ve Sağlık Bakanlığı da böyle olmasını istiyor."

Sektörel Haberleri

İnşaatta Başarının Anahtarı: Sürdürülebilir Kurumsal İletişim
Kat Karşılığı İnşaat Sözleşmelerinde Müteahhitler İçin 10 Kritik Hukuki Risk
Bakanlıktan Yeni Düzenleme: Hafriyata Dijital Denetim Geliyor
Kuşadası Soruşturmasında İki Müteahhit ile Bir Şehir Plancısı Tutuklandı
İnşaat Sektöründe Marka Mimarı: Remedia