Moğolistan ile Konut Alanında Mutabakat Zaptı İmzalandı

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, Moğolistan İnşaat ve Kentsel Kalkınma Bakanı Tserenpil Davaasuren ile "Konut Alanında İşbirliği Yapılmasına Dair Mutabakat Zaptı" imzaladıklarını bildirdi.

Bakan Özhaseki, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Moğolistan İnşaat ve Kentsel Kalkınma Bakanı Davaasuren ve beraberindeki heyetle Bakanlıkta bir araya geldiğini belirtti.

Konut Alanında İşbirliği Yapılmasına Dair Mutabakat Zaptı imzaladıklarını aktaran Özhaseki, "Ülkemizin şehircilik ve konut yapımı alanındaki tecrübelerini, kardeş ülkemiz Moğolistan ile paylaşmak için imzaladığımız mutabakat zaptı ülkelerimize hayırlı olsun. Konut yapımında marka değere sahip TOKİ Başkanlığımız ile Moğolistan'da dar gelir grubu ailelere yönelik sosyal konut projeleri yapılmasına ve konut sektörünün geliştirilmesine yönelik tecrübelerimizi paylaşacağız." ifadesini kullandı.

Emlak Gündemi Haberleri

Türk Gayrimenkul Yatırımcısının Dubai’deki Malikanesi 2 Yılda Yüzde 400 Kâr Etti
ABD’de 1 Milyondan Fazla Dairede Kira Artışları Durduruldu
Uzmanlardan Ucuz Konut İlanlarında Tuzak Uyarısı
Almanya’da Konut Fiyatlarında Yaşanan Artış Yavaşladı
Tapuda Güvenli Ödeme Sistemi Zorunluluğu Ertelendi