Çeşme'ye Yeni Otogar ve Belediye Hizmet Binası

İzmir Büyükşehir Belediyesi, Çeşme'de hayata geçireceği yeni otogar ve belediye hizmet binasının proje çalışmalarını tamamladı.

İzmir Büyükşehir Belediyesi, Türkiye’nin dünyaca ünlü turizm lokasyonlarından biri olan Çeşme’de, mimarisi ve donanımıyla büyük beğeni toplayacak belediye hizmet binası ve otobüs terminali kuracak. İlçenin turist yoğunluğunu göz önünde bulundurularak hem görsel hem de işlevsel anlamda hazırlanan proje, 4 bin 500 metrekarelik alanda uygulanacak.

 

İkisi bir arada

 

Vatandaşların her türlü ihtiyacına cevap verecek nitelikteki Çeşme Belediye Hizmet Binası ve Otobüs Terminali projesi, Musalla Mahallesi’nde Büyükşehir Belediyesi’ne ait arazi üzerinde gerçekleştirilecek. 10 bilet gişesi, 19 şehirlerarası otobüs ve 9 minibüs peronuyla ilçenin ulaşım ihtiyacına cevap verecek terminal binası, nitelikli ve ferah bekleme alanları, kafe, büfe market gibi sosyal-ticaret unsurları ve yaklaşık 40 araçlık kapalı-açık otoparkları ile önemli bir işlevi yerine getirecek. Belediye Hizmet Binası&rsqu o;nda ise İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne ait idari birimler ile İZSU birimleri vezne ve abone bölümleri yer alacak. Aynı avluyu paylaşan yapılar, tasarımlarıyla göz dolduracak.

Sektörel Haberleri

Ofisleri Konforlu Yaşam Alanlarına Dönüştürüyoruz
İnşaatta Başarının Anahtarı: Sürdürülebilir Kurumsal İletişim
Kat Karşılığı İnşaat Sözleşmelerinde Müteahhitler İçin 10 Kritik Hukuki Risk
Bakanlıktan Yeni Düzenleme: Hafriyata Dijital Denetim Geliyor
Kuşadası Soruşturmasında İki Müteahhit ile Bir Şehir Plancısı Tutuklandı